Sider

lørdag 12. desember 2009

Ekstrem oppbygging



Det var relativt enkelt å velga modell for årets peparkakehus. Bygget har i det siste vore gjenstand for omfattande ombygging, og vil difor om ikkje lenge truleg ta seg mykje betre ut i realiteten enn den søte og nybakte versjonen som for augneblinken "prydar" stova vår.

Ettersom eg framleis er ganske usikker på kor nært eg har kome originalen, vil eg her og no ikkje røpa kva dette skal forestilla, men i staden utfordra alle tidlegare gjester her på tomta: Kva bygg er dette?

3 kommentarer:

Livo sa...

Hb guesti står t jul, og at veggene isje gir itte for fuktighet... God jul t dåkk alle!

Reier sa...

Takk! Ingen svakhetstegn så langt... God jul te deg og!

Synnøve sa...

Å, eg kjenne igjen rommet vårt eg! :)

Glede meg t å komma på besøk når det er blitt ferdig oppussa! :)