Sider

lørdag 5. juni 2010

Det gode landet

Det er utan tvil ein del saker og ting som er bra med Noreg, og når ein bur i utlandet over ein viss periode vil ironisk nok legga ekstra godt merke til ein del av dei. Sann mine ord: Du som bur i Noreg skulle setja meir pris på det følgjande:

- Reint vatn i springen
- Utallige variantar av norske matvarer
- Stabilt og kjapt internett
- Romslege parkeringsplassar
- McDonalds
- Havet
- Ferske, norske dagsaviser
- Trykk i dusjen
- Vegar utan humpar
- Reine gater
- Betalingsterminalar i butikken
- Tilgang på ferskt kjøt og fisk - når som helst
- Besteforeldre (les: barnevakter)
- Stabil straum
- Grovbrød
- Netter utan hundegneldring eller festande naboar
- Pølse i brød på Shell'en
- Sjansen til å få vere åleine utandørs
- Kveldsturar i mørkret

4 kommentarer:

Sindre sa...

Gledar meg !! Likar lista di !!
Men romslige parkeringsplasser i Norge fru blom?? Prøv å få en Afrika Landcruiser inn i en norsk p-plass/hus - det tar tid... Er vel heller det at du liker de små norske konebilene med god svingradius :):)

kjersti sa...

frist.

Britt Jorun sa...

Jeg skal virkelig sette pris på dette framover, men McDonalds skal jeg nok klare meg uten...!!

Reier sa...

@Sindre: Det dreier seg ikkje om einskildparkeringsplassar men om store parkeringsplass-plassar type utanfor Kvadrat eller Ikea eller sånn. I staden for å stå på tvers på sida av vegen. Tog du an?

@Kjersti: What??

@BJ: Du veit ikkje kor glad du eigentleg er i MD før du har levd utan eit par veker...